DUYURULAR

14.11.2013

"Sosyal Medya: Kurumsal Yönetim ve Risk Rehberi" kitabı Türkiye İç Denetim Enstitüsü Yayınları arasından yayımlandı.

Dünyanın saygın ve büyük markalarına danışmanlık hizmeti sunan sosyal medya ve halkla ilişkiler strateji uzmanı Peter Scott ile İç Denetim Mesleğinin önde gelen isimlerinden olan Mike Jacka’nın birlikte kaleme aldığı kitabın çevirisini Tuğrul Bozbey yaptı. 

Editörlüğünü Baki Enis Balakbabalar ve Selman Ortaköy’ün yaptığı kitap, Akademik İlişkiler Komitesi ve Yayın Komitesinin katkılarıyla yayına hazırlandı. 

Kitap, çalıştığı kuruma değer katmak isteyen bütün profesyoneller için kurumsal sosyal medya stratejisinin hazırlanması, sosyal medya politikalarının oluşturulması, sosyal medyanın takip edilerek kuruma olan etkilerinin ölçülmesi, sosyal medya fırsat ve risklerinin belirlenerek yönetilmesi ve kurumun sosyal medya faaliyetlerinin denetlenmesi konularında rehberlik yapıyor. 

Ülkemizi, çalıştığımız kurumları, paydaşlarını ve bireyleri etkileyen sosyal medya fenomeni gittikçe popülaritesini artırırken TİDE olarak bu yayınla meslektaşlarımıza fayda sağlamayı hedefledik. Kitabın mesleğimiz ve bütün paydaşlarımız için yararlı olmasını diliyoruz.

Kitabı TİDE Ofis ile iletişime geçerek satın alabilirsiniz.